środa, 30 stycznia 2013

Futrzaste kamizelki











Wrzuciłam porcję kamizelek futrzanych, bo z tym związana będzie moja pierwsza stylizacja. Moja kamizelka będzie z futra naturalnego ale mimo tego, że nie jestem za zabijaniem zwierząt dla futer, jest ona przerobiona  ze starego futra mojej babci.  Myślę więc, że to chyba nic strasznego;) Liczę się z tym, że temat futer jest baaaardzo podzielony ale to kwestia indywidualna. Przed opublikowaniem posta z kamizelkami przejrzałam kilka for, na których toczyły się zażarte dyskusje na temat futer.  Przeraziłam się tym, jak ekstremalnie podzielone są opinie nie tylko o futrach naturalnych ale i o tych sztucznych. Niemniej jednak myślę, że kamizelka z futra naturalnego lub sztucznego to absolutny ponadczasowy hit, uważam, że tu nie ma ograniczeń i każda z nas może ją nosić, bez względu na kształt figury, wagę.  Moja kamizelka właśnie ‘się robi’ i pod koniec tygodnia odbiorę ją od kuśnierza, wtedy pstryknę parę zdjęć z nią w roli głównej. 


2 komentarze: